Wednesday, April 1, 2009

Pengalaman Berasaskan Sekolah

selepas seminggu bercuti, kmorg g ke sekolah rendah untuk menjalani program PBS...
banyak pengalaman suka dan duka time PBS yang saya dapat..

yang tak besh, on the first day tak dapat layanan baik dari guru2 (tapi hari2 len dah ok sket sebab saya berjaya merapatkan diri dengan dorg-itupun sebab nak mintak maklumat sekolah aje..huhu) mungkin sebab saya ni bukan orang sini dan tak reti nak bercakap dusun kot (majoriti orang dusun kat area tu)...pastu dorg tengok saya & kawan saya ni baru first sem (degree) tu la yang dipandang rendah tu..pendek kata, sabar aje la...then, diarahkan masuk untuk ganti kelas - tahun 4, 6, dan 1 . .

yang besh, dapat meng'enjoy'kan diri sendiri kat sini (nasib ada kawan seperjuanganku Suzie) sambil menimba pengalaman...cam besa, dapat la saya melepaskan gian saya mengambil gambar dari pelbagai sudut ni termasuklah gambar2 curik(Ops!)...yang lucu plak ada cikgu2 yang tak kurang handsomenyer yang sibuk mintak digambar ni kami tak layan pOn,ahaks! pastu, dapat leypaq2 kat preskul sambil layan karenah budak2 yang comel2 & noty2..sampai dorg jadi rapat dengan saya dan panggil "kakak" lagi tu..beshhh...time dah abis preskul, leypaq kantin aje laaaa...
(sebab kat IP tak bleh buat time kuliah)..ihik..

~moral: len kali kalu nak g PBS, ajak kawan ramai2 satu sekolah so, tak la boring...pastu tugasan cepat siap..dan . . .


bye!

No comments:

Post a Comment