Tuesday, July 7, 2009

di suatu pagi...


hari ni adalah ke-10 aku pergi kuliah..
penat giler...awal pagi dah diarahkan pegi gymnasium...ada tugasan mengenai pergerakan asas (lokomotor dan bukan lokomotor) dengan menggunakan peralatan...
group aku ok2 aje, dorg suma bg kerjasama...then yang len?? no comment la (masing2 bz ngn hal sendiri)....
yang x beznye...time nak balik, coursemate aku ni cam x reti nak kemaskan barang pas guna...
so, kami 5 orang aje yang kemaskan peralatan & sampah dorg...perghhhh...sabar aje la!
then...aku balik ke kelas...ada kuliah...oleh sebab BORING, aku ter"LOST' kejap dalam dunia aku sendiri...sampai x sempat salin nota..huhu...
pastu...ada meeting..nak uruskan B.I.G...ni ler 1st B.I.G aku....
kali ni gabung ngan PISMP PS 09...kunun2nya nak pegi SK Batu 4...tapi kena tunggu pengesahan kertas kerja dulu...
pasal SBE plak..aku x tau nak pegi mana...semalam aku baru dapat tau kali ni SBE diwajibkan di sekolah luar bandar....i have no idea la...
.

No comments:

Post a Comment