Sunday, March 1, 2009

sad moment...

pada suatu petang, tengah syok relax2,saya dikejutkan dengan satu berita buruk..orang yang paling kami sayang telahpun meninggal dunia..nampaknya Tuhan lebih sayangkan dia..time tu, memang sedih giler la..kepala saya pOn "hang" jap sebab tak tau nak watpa..sebab time tu saya dah ready nak g program BIG keesokkan harinya,suma barang dah ready..camana tu??dah la AJK Kebudayaan lagi tu, banyak kerja nak diurus time malam penutupan nanti..tapi akhirnya setelah berjaya mendapat pengecualian dari HEP, settle satu hal..tapi lom selesai lagi tau, ingat senang ke nak balik Sarawak?dari petang sampai ke malam (dekat kul 9) akhirnya berjaya uruskan tiket balik (time tu airasia Twu-KK dah abis,nasib baik ada MAS,kalu tak,sia2 aje saya mintak cuti)..
19hb tu plak masalah nak g airport..nasib baik ada kawan yang praktikum..dengan slumber kluar tak bagi Pass Pelajar (terpaksa sebab malas nak berurusan dengan Janz Force yang banyak songeh tu)..malam baru sampai ke destinasi,fulamak! penat giler!
apa2pun, may he rest in peace forever! Amen!
(walaupun saya terlepas mengikuti program BIG kali ni (yg kunun2nya tak besh), tapi saya tetap tidak dapat melarikan diri jugak...terpaksa la saya join BIG dengan batch PISMP10 nanti..adeh!)



No comments:

Post a Comment